Jak přejít k One Energy

Níže naleznete postup, jakým způsobem můžete přejít k One Mobile a odebírat elektrickou energii a plyn práve od nás! V případě jakýchkoli dotazů volejte na naši linku 591 143 143.

Změna dodavatele

Podpis smlouvy o sdružených dodávkách elektřiny/plynu
  • vyplnění elektronické podoby smlouvy
  • pracovníci One Energy smlouvu zkontrolují a s odpovědní obálkou zašlou ji vám zašlou zpět k podpisu
  • po navrácení smlouvy naše společnost One Energy zahájí změnu dodavatele
Zaslání návrhu smlouvy podle vyúčtování
  • v případě, že nechcete vyplňovat elektronickou smlouvu, zašlete nám na adresu zakaznik@oneenergy.cz vyúčtování (poslední fakturu) od stávajícího dodavatele
  • naši pracovníci One Energy vám přichystají nabídku a předvyplněnou smlouvu, kterou vám dohodnutým způsobem doručí
Kontaktování oddělení péče o zákazníky
Kontaktujte nás na telefonním čísle 591 143 143 a naši pracovníci Vám zodpoví všechny dotazy týkající se změny a pomohou Vám s vyplněním smlouvy .

Proces změny dodavatele

Podrobněji na stránkách Energetického Regulačního Úřadu
1) Výběr nového dodavatele
Pro usnadnění výběru využijte náš srovnávací kalkulátor úspory. (prolink na kalkulátor) Připravte si fakturu ročního vyúčtování, kde naleznete potřebné technické údaje a informace o výši vaší spotřeby.
2) Uzavření smlouvy
a) Prostřednictvím našeho zákaznického portálu (příp. po telefonu s pracovníkem oddělení péče o zákazníky)
Výhody:
  • vše vyřídíte z pohodlí domova
  • nemusíte nikde stát fornty
  • nic Vás to nestojí
Po registraci v našem zákaznickém portálu se automaticky vygeneruje Vaše smlouva, jejíž elektronickou podobu obdržíte na Váš email. Následně Vám zašleme vyplněnou smlouvu společně se všemi potřebnými podklady a informacemi.
Vy už jen smlouvu podepíšete a podle instrukcí pošlete zpět.
Jakmile od Vás obdržíme všechny potřebné podklady, tak zahajujeme proces nezbytný ke změně.
b) Osobně v některé z našich obchodních kanceláří
Výhody:
  • osobní kontakt
  • urychlení procesu
  • můžete okamžitě podepsat smlouvu
Po podpisu smlouvy je ihned zahájena komunikace s předchozím dodavatelem a příslušnými úřady.
3) Výpověď stávajícímu dodavateli
Vzhledem k tomu, že podpisem smlouvy nám dáváte plnou moc pro podání výpovědi Vašemu stávajícímu dodavateli, zařídíme vše potřebné za Vás (pokud nám neoznámíte, že výpověď podáte sám/sama).
Výpovědní lhůta smlouvy s dosavadním dodavatelem běží od 1. dne následujícího měsíce od doručení smlouvy do našich rukou. Tato lhůta je stanovena zákonem na 3 měsíce u smluv sjednaných na dobu neurčitou. Výjimkou je změna dodavatele z důvodu zvýšení ceny, kdy není třeba tuto výpovědní lhůtu dodržet.
Změna dodavatele trvá tedy zpravidla 3 až 4 měsíce.
4) Začátek odběru od One Energy
Naším zákazníkem se stanete od 1. dne následujícího měsíce po uplynutí výpovědní lhůty. Není třeba měnit elektroměr ani jiná zařízení související s dodávkou elektřiny, změna je pouze administrativní záležitostí.